Klan Aburame
Cz³onkiem tego klanu jest tajemniczy go¶æ o imieniu Shino. Nie wiadomo zbyt du¿o o tym klanie, jedynie z kilku retrospekcji mogli¶my siê przedstawicieli tego klanu i zjadaj± ich Chakre .W zamian za to s± one im pos³uszne i gotowe w ka¿dym momencie do walki. Cz³onkowie klanu potrafi± tak¿e porozumiewaæ siê z tym robactwem. Ka¿dy nowonarodzony cz³onek tego klanu jest sk³adany w ofierze jakiemu¶ robactwu, który pó¼niej bêdzie z nim wspó³¿y³.
Info
Umiejêtno¶ci: Kontrola robaków
Wioska: Konoha - Gakure
Specjalizacje: Fuuton
Lider klanu: Hisaki
Jutsu klanowe
Mushi Yose no Jutsu
Chakra: 0
Opis: Od razu po narodzeniu ka¿dy cz³onek klanu Aburame zostaje z³o¿ony w ofierze robakom , które ¿ywi± sie jego chakr± w zamian za pomoc w walce. Dziêki temu jutsu mo¿emy sterowaæ pewn± ilo¶ci± robali. Je¿eli robak znajduje siê na ciele przeciwnika wysysa 10pkt. chakry co rundê.
Genin - 50 robaków
Chunin - 100 robaków
Jounin - 180 robaków
S-Jounin - 250 robaków
Sanin - 350 robaków
Legendarny Sanin - 600
Kage - 1000 robaków
Lider klanu: 5000
Mushi Bunshin no Jutsu
Chakra: 400 x1
Opis: Tworzymy klona z robaków który mo¿e walczyæ i wykonywaæ ka¿de jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia siê znowu w robaki.
Mushi Kabe no Jutsu
Chakra: 600
Opis: Technika trochê przypominaj±ca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurê robaków która robi wokó³ nas obronny wir. Je¶li kto¶ go dotknie zostanie pozbawiony po³owy posiadanej chakry.
Mushi Dama
Chakra: 2000
Opis: Przywo³ujemy du¿± ilo¶æ robactwa które wysysa ca³± chakre z przeciwnika powoduj±c ¿e nie jest on w stanie siê ruszyæ , wystarczy dobiæ.
Offline