Re: Gra ktos w Metina2
ja gram na Onyksie mam 22 lvl sur± i te¿ gram królestwo Shinshoo.Gram te¿ na Gromo 16 lvl Wojem i te¿ królestwo Shinshoo
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sygna Kakuzu
Hokuto[Gwiazda Pó³nocna]- Pier¶cieñ noszony przez Kakuzu. Jego u¿ytkownik posiada w sobie cztery serca, które trzeba zniszczyæ ¿eby go zabiæ. Dodatkowo daje mo¿liwo¶æ wyd³u¿ania i przyszywania utraconych czê¶ci cia³a[max 10 razy na walkê]. Podnosi chakre o po³owe podstawowej.
Ninja z Wioski Ukrytej we chmurach
Ranga:Akatsuki
Chakra: 30k(z opask± Jirayi=45k z pier¶cieniem 67k z CSN 1 lvl=134k a z CSN 2 lvl=402k)
Z³oto:63k
Natura chakry:Doton
Ekwipunek: 10 shurikenów 1 kunai, katana,opaska Jirayi,kapelusz akatsuki i p³aszcz akatsuki,maska tobiego,ciê¿arki
Zwierzaki:
Na Sobie:opaska Jirayi,katana,maska tobiego,kapelusz akatsuki i p³aszcz akatsuki,ciê¿arki
Jutsu:
Ikadzuchi no Kiba
Chakra: 500
Opis: Jutsu polega na sprowadzeniu na przeciwnika piorunu z nieba.
Mugen Saijin Daitoppa
Jest to podmuch wiatru wymieszany z piaskiem, który wypuszczamy z ust. W przeciwieñstwie do zwyk³ego podmuchu ten potrafi wyrz±dziæ wiele szkód, a tak¿e zabiæ.
Chakra: 1200
Katon Karryuu Endan(Potê¿na kula ognia)
Jest to bardzo silne jutsu ¿ywio³u ognia.
Polega na wci±gniêciu do p³uc ogromnej ilo¶ci powietrza i zmieszania go z chakr±.
W rezultacie po wypuszczeniu ogieñ ma niszczycielsk± si³ê, i olbrzymi zasiêg
chakra:1000
Ryuuka no Jutsu
Chakra: 800
Opis: Tworzymy ma³ego ognistego smoka (a przynajmniej p³omieñ o lekko smoczym kszta³cie) szybko przemieszczaj±cego siê w danym kierunku.
Teppoudama
Technika polega na wypluciu z ust wodnego pocisku. Pocisk ten osi±ga do¶æ du¿± szybko¶æ przez co nie ³atwo go unikn±æ.
Chakra: 500
Kirigakure no Jutsu(Ukrycie we Mgle)
Technika polegaj±ca na wywo³aniu mg³y, która roztacza siê nad pobliskim terenem.Ta technika w po³±czeniu z doskona³ym maskowaniem stwarza idealne szanse dla skrytobójców. Jedynym Minusem jest obowi±zkowa obecno¶æ wody.
Chakra: 700
silne techniki:
Chidori
Ninja wykonuje 3 pieczêcie, po czym rêce opuszcza nad ziemiê i po pewnym czasie zaczyna siê pojawiaæ ¶wiec±ca kula, o potê¿nej elektrycznej sile. Podczas wykonywania ataku s³ychaæ jazgot 1000-ca ptaków. Przeciwnik trafiony tym potê¿nym jutsu-umiera.
Chakra: 5000
Moku Bunshin No Jutsu
Prosta technika Mokuton, bardzo podobna do Kage Bunshin no Jutsu.
Za jej pomoc± Yamato tworzy swoich idealnych sobowtórów (produkuj±c ich z drewna, które wyrasta z jego cia³a), których najczê¶ciej wysy³a na zwiady terenu.
Replikacje s± w ca³o¶ci stworzone z drewna, mimo ¿e niczym nie ró¿ni± siê od tych stworzonych za pomoc± Kage Bunshin.
Klony potrafi± samodzielnie u¿ywaæ technik, a ich ogólne umiejêtno¶ci s± przybli¿one do tych, które ma orygina³.
Chakra: 500 za jednego
Yomi Numa
Technika ¿ywio³u ziemi, za pomoc± której shinobi mo¿e zmieniæ dowolne pod³o¿e w grz±skie bagno, które jest w stanie wci±gn±æ wszystko.
Rozmiar i g³êboko¶æ bajora zale¿y od poziomu umiejêtno¶ci u¿ywaj±cego i stanu jego zdrowia - po prostu, im lepszy ninja, tym wiêksze bagno.
Chakra: 4.000
Sabaku Taisou(Pustynna Msza ¯a³obna)
U¿ytkownik na polu pe³nym piachu u¿ywa go aby wywo³aæ kilka dosyæ du¿ych fal o du¿ej prêdko¶ci, które mog± zmia¿d¿yæ cia³o przeciwnika, to jak zostan± u¿yte zale¿y od ninja który u¿ywa tego jutsu.
Chakra:8 000
Jutsu klanowe:
Kage Mane No Jutsu(600)
Ranga: D
Chakra: 600
Opis: Podstawowa technika klanu Nara. Osoba wyd³u¿a swój cieñ a nastêpnie ³±cz±c go z cieniem przeciwnika przejmuje nad nim kontrole. Jednak ta technika ma swój limit zasiêgu i czasu u¿ywania poniewa¿ wymaga sporo chakry. Mo¿na jednak wyd³u¿yæ swój cieñ korzystaj±c z cieni obiektów takich jak drzewo.
Kage Kubi Shibari no Jutsu(Kage Nui) (1000)
Ranga: C
Chakra: 1000
Opis: Technika dziêki której osoba mo¿e u¶mierciæ wroga z³apanego w technikê cienia. Rêka z cienia przemieszcza siê po przeciwnika a nastêpnie dusi wroga.
Kage Mane Shuriken no Jutsu (1500)
Ranga: B
Chakra: 1500
Opis: Technika polega na po³±czeniu dowolnej broni z w³asnym cieniem, nadaj±c jej w³a¶ciwo¶ci takie same jakie ma nasz cieñ przy technice Kage Mane. Skutkiem jest to, ¿e ta broñ rzucona tak, aby przybi³a cieñ wroga do ziemi parali¿uje go tak samo jak nasz cieñ przy Jutsu Kage Mane
Kage Nui 400x1
Ranga: B
Chakra: 400 x1
Opis: Rozwiniêta forma Kage Mane. Osoba mo¿e podnie¶æ swój cieñ w górê i dziêki temu rzucaæ we wroga broniami b±d¼ ³atwiej go z³apaæ.Maksymalnie mo¿êmy rozga³êziæ swój cieñ na 10 czê¶ci
Kage Yose No Jutsu
Ranga: A
Chakra: 10 000
Opis:Ostateczna forma Kage Mane . U¿ytkownik mo¿e swoim cieniem manipulowaæ w ka¿dy sposób , czyli oderwaæ go od ziemi i usztywniæ by zrobiæ np. broñ czy te¿ owin±æ nim przeciwnika po czym zmia¿d¿yæ. Tak jak w przypadku Kage Nui mo¿na cieniem przebiæ przeciwnika lecz w tym przypadku ilo¶æ 'cieni' która manipulujemy jest nieograniczona !
Demon:
Umiejêtno¶ci:¯abi Mêdrzec, CSN 1 & 2 lvl
Kekkei Genkai:MANGEKYOU SHARINGAN aktywacja(8k) utrzymywanie(4k)
Klan:Nara
Walki wygrane: 0
Walki przegrane: 0
Walki zremisowane(nierozstrzygniête): 0
~Celno¶æ:20(z mask± tobiego (25) i CSN 1 & 2 lvl (35))
~Szybko¶æ:20 (CSN 1 &2 lvl (30) i z mask± tobiego (35),p³aszcz aka (40),z ciê¿arkami(50))
~Zrêczno¶æ:20(mask± tobiego (25),CSN 1 & 2 lvl 35))
~Reakcja:20(z mask± tobiego (25) i CSN 1 & 2 lvl (35) i kapeluszem akatsuki (40) i Mangekyou Sharingan (55))